loading...
شهرداری گرماب
سال 98
تعرفه

شهرداری گرماب بازدید : 3501 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (29)

سایت شهرداری گرماب به آدرس garmabcity.ir راه اندازی شده است شهروندان گرامی می توانند سوالات ، انتقادات و پیشنهادات 

خود را در پایین هم این صفحه درج کنند تا به اطلاعی شهرداری برسد سعی خواهد شد جواب پرسشها در همین صفحه در زیر سوال درج گردد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دفترسیستمهای امنیتی نظارتی حسینی در تاریخ 1394/11/21 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام عرض میکنم خدمت شهردارمحترم وپرسنل ،آمادگی به موقع وتلاش پرسنل محترم شهرداری بابت برف روبی سطح شهر وحتی خارج ازشهرراکه به عهده ی راهداری میباشد قابل تحسین است وجای تقدیر وتشکرفراوان ازشهردارمحترم راداردممنون اززحمات شما.
پاسخ : با عرض سلام جناب آقای حسینی بزرگوار ، انجام وظیفه کردیم، قدرسناشی جنابعالی قابل تحسین است. امیدواریم بتوانیم در همه زمینه ها ، خدمات شایان و در شأن شهروندان عزیز و فهیم ارائه نمائیم. موفق باشید.

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/09/02 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

با سلام وعرض ادب ،شهردارمحترم وساعی ،جناب حاج آقا افشار،بی شک سعیتان قابل ارج بوده وبنده به نوبه خود کمال سپاس را دارم که خود بنداد مهروخردید ،پیروزوپدرام باشید
پاسخ : سلام و درود بر شما آقا علیرضای عزیز، از لطف و محبت جنابعالی نسبت به مجموعه شهرداری گرماب بی نهایت سپاسگزاریم. امیدواریم همواره موفق و سربلند باشید.

این نظر توسط دلسوز شهر در تاریخ 1394/09/02 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

سلام و خدا قوت . بازم از اینکه وقت کردید و توضیحاتی در خصوص عملکرد شهردای بیان کردید را ارج نهاده توفیق روز افزون خدمتگزاران این مرز و بوم را از خداوند متعال خواستارم . چرا که با همه مشکلات و دغدغه های روزمره زندگی و این که تورم و بیکاری دمار از همه مردم در آورده ، اما یک چیز را باید در نظر بگیریم و آن امنیت و آسایش جان و مال و ناموس است که به برکت نظام جمهوری اسلامی میباشد و ولاغیر. نمونه اش سوریه و عراق و یمن ...... .
پاسخ : سلام و تحیت، بر خود لازم می دانم از فهم عمیق و بصیرت بالای آن بزرگوار تشکر نمایم. واقع مطلب هم همین است ، امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز و ایستادگی ملت عظیم الشان و مجاهدت نیروی های نظامی و انتظامی کشوری امن و با ثباتی را شاهدیم که این امنیت و آسایش برای خیلی از کشورهای جهان در حد یک آرزوست. درود بی کران بر شهیدان و امام شهیدان باد که این راه را پیش روی ملت ایران قرار دادند. موفق باشید.

این نظر توسط دلسوز شهر در تاریخ 1394/09/01 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب . از پاسخ جنابعالی نسبت به سوالم بسیار سپاسگزارم . در حقیقت شما مسائلی را پیرامون نحوه آسفالت ریزی سطح شهر مطرح نمودید از آنجایی که بنده تخصص ندارم و آنچه را که میبینم را قضاوت مینمایم . پس حرفهای حضرتعالی را با توجه به اینکه هیچ وقت اهل خانه نمیتواند ضرر و زیان خانه اش را بخواهد با این اصل که شما هم جز همین خانه و کاشانه هستید را قبول میکنم . با تشکر
پاسخ : سلام عرض می کنم به شما شهروند عزیز و دلسوز شهر، از اینکه حرف دل خود را با خادمین خود در میان گذاشتید و صادقانه آن را بیان کردید بی نهایت سپاسگزارم. اگر میسر می شد تا حضورا و به تفصیل توضیحاتی در خصوص نحوه و میزان جلوگیری از حیف و میل اموال عمومی، استفاده بهینه از امکانات، نحوه اجرای پروژه های عمرانی مطالبی را خدمتتون عرض می کردم، جنابعالی قطعا تعصب و حساسیت همکاران را در شهرداری گرماب تحسین می کردید. فقط چند نمونه از اقدامات شهرداری و رعایت بیت المال را جهت استحضار شما و شهروندان عزیز و تنویر افکار عمومی عرض می کنم. - در شهرداری گرماب از زمان تأسیس تا کنون و بویژه طی دو سال گذشته با رویکرد اقتصاد مقاومتی و رعایت الگوی مصرف و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری و نیز لحاظ وضعیت مالی دولت محترم، به جای اجرای پیمانی پروژه های عمرانی و خدماتی، با قبول همه سختی های آن ،بیش از 90درصد پروژه ها را به صورت امانی اجرا کرده ایم تا بتوانیم کاری انجام و زمینه توسعه و آبادانی شهر را فراهم کنیم. به طور مثال در سال جاری جدولگذاری معابر را اگر پیمانی انجام میدادیم با ید برای یک متر طول جدولگذاری نهر مبلغ 65هزار تومان در وجه پیمانکار پرداخت می کردیم اما این کار را با هزینه 35هزار تومان انجام دادیم و ایضا اجرای جدولگذاری به صورت کانیو، تک جدول ، ناودانی و نهر خوابیده را هم تقریبا با 50درصد زیر قیمت بازار انجام دادیم. به جای خرید آسفالت به قیمت 200هزارتوان قیمت روز، تمهیداتی انجام دادیم تا خرید، حمل و پخش آن به قیمت 105هزار تومان برای شهرداری تمام شد. یعنی صرفه جویی 50درصدی برای شهرداری. امسال با کمال افتخار اعلام می کنیم شهرداری گرماب در بین 21 شهر استان با برنامه ریزی های دقیق و تلاش و همت شبانه روزی همکاران توانسته بیشترین سرانه آسفالت ریزی را به خود اختصاص و رتبه نخست را در استان کسب نماید. شایان ذکر است شهرداری گرماب جزء معدود شهرداری هاست که به جای تخصیص 60درصد بودجه به هزینه های جاری و 40درصد به عمرانی ، توانسته 75درصد بودجه را به عمرانی پرداخت و تنها 25درصد بودجه خود را به هزینه های جاری اختصاص دهد. شهرداری گرماب تنها شهرداری است که علاوه بر اجرای امانی پروژه های خود، در سال جاری به عنوان پیمانکار طرحهای هادی روستاهای قویی، سوله و اولی بیک را هم اجرا کرده و نیز زیرسازی و آسفالت ریزی محوطه اداره گاز گرماب، زیرساتزی و جدولگذاری ایستگاه گاز در روستای آقجه گنبد را به صورت پیمانکاری انجام داده و درآمد قابل توجهی از این محل برای شهرداری کسب کرده است. و اینگونه است که با این همه حجم عملیات عمرانی در گوشه گوشه شهر و علیرغم عدم درآمد محلی و رکود بی سابقه در ساخت و ساز در شهر و کمک اندک دولت محترم، توانسته هم مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد خود را بپردازد و هم حقوق و دستمزد کارکنان خود را به موقع پرداخت نماید و دغدغه ای از این بابت نداشته باشد. این ها گوشه ای از نتیجه برنامه ریزی دقیق و سعی و تلاش شبانه روزی خادمین شما در شهرداری است. امیدواریم این خدمات مورد قبول شهروندان فهیم و شریف واقع و موجب رضای حضرت حق واقع شود ان شاء ا... . عزت زیاد شهروند عزیز و نجیب.

این نظر توسط دل سوز شهرم در تاریخ 1394/08/27 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

سلام. جناب اقای شهردار : با عرض سلام و ادب خدمت حضرتعالی . واقعیت این است که مدت هاست که حرف دلم اندرونم را به چالش کشیده و ان کیفیت آسفالتی است که شما زحمت آن را کشیده اید. نیت شما در امر زیباسازی شهر مان و شهر شما قابل ستودنی است اما تنها چیزی که این حس زیبایی را به اما و اگر تبدیل کرده این است که چرا از آسفالت بسیار بی کیفیت استفاده نموده اید. شعاری که در جامعه انگلستان معمول است این است که ما آنقدر ثروتمند نیستیم که چیزهای ارزان بخریم . پس شما چرا با بودجه و بیت المال این کارها را میکنید . به شما اطمینان میدهم که این اسفالت شما بیش از دو سال دوام نخواهد آورد ان موقع است که باز باید شاهد تار و مار بوجه باشیم . خدا قوت.
پاسخ : سلام شهروند بزرگوار، لازم می دانم ابتداعاً از دلسوزی و احساس مسئولیت جنابعالی در خصوص خدمات صورت گرفته در سطح شهر قدردانی نمایم. اما در خصوص فرمایش آن بزرگوار نسبت به کیفیت آسفالت نکاتی را عرض می نمایم. شهروند عزیز ، شرکت مهرگان سبز خدابنده به عنوان تولیدکننده آسفالت مورد نیاز شهرداری گرماب در سال جاری، همان شرکتی است که همزمان با شهرداری با اداره کل راه و شهرسازی استان جهت آسفالت ریزی راه های روستایی منطقه افشار قرارداد بسته و راه روستاهای قویجوق، باشقشلاق ، فریدون، ینگی آباد، بختی ، حصار شیوان را در سال جاری آسفالت ریزی کرده و راه روستایی اولی بیک به توحیدلو و اصلانلو را نیز در دست اقدام دارد. جهت استحضار عرض می کنم اداره کل راه و شهرسازی با توجه به اینکه راه های روستایی بر خلاف خیابان های داخل شهرها، زیر بار ترافیک ماشین آلات سنگین می باشد به راحتی هر آسفالتی را قبول نمی کند بلکه آسفالت خریداری شده باید دارای مشخصات فنی و کیفیت مورد نظر باشد. همچنین شهرداری نیز در زمان عقد قرارداد پیمانکار را ملزم به تولید آسفالت با مشخصات فنی مورد نیاز نموده و به صورت مستمر از آسفالت خریداری شده از طریق آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان نمونه برداری کرده و در شیت های آزمایش میزان در صد شکستگی، درصد قیر ، درجه حرارت ، میازن استحکام و نوع دانه بندی قید شده و شهرداری بر اساس شیت های آزمایشگاه به پیمانکار تولید آسفالت پول پرداخت می نماید. لذا آسفالتی که امسال خریداری و در سطح معابر پخش شده از کیفیت مناسب برخوردار می باشد. شایان ذکر است که عمر آسفالت به فرهنگ استفاده از آن برمی گردد، مثل تخلیه سنگ لاشه و مصالح ساختمانی توسط برخی از شهروندان به سطح آسفالت که باعث زخمی کردن آسفالت شده و زمینه نفوذ آب و تخریب آسفالت را فراهم و باعث کاهش عمر آسفالت می شود. و یا مثل تردد ماشین آلات سنگین مانند کامیون ها که اغلب بیش از ظرفیت ماشین ، مثلا به جای 10تن 25تن به صورت غیر مجاز بار می زنند و به جای تردد از کمربندی شهر، از وسط شهر که میزان استحکام زیراساس آن برای خودروهای سبک پیش بینی شده عبور می کنند و باعث تخریب و از بین رفتن آسفالت معابر می شوند. و ده ها موارد مشابه دیگر که لازم است تک تک شهروندان دست به دست هم دهیم تا فرهنگ درست شهرنشینی و احترام به حقوق شهروندی را در شهرمان نهادینه کنیم ان شاء ا... . بار دیگر از ارائه نقطه نظرات جنابعالی سپاسگزاری نموده و منتظر پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده آن بزرگوار هستیم. موفق باشید.

این نظر توسط همشهری در تاریخ 1394/08/27 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تهییت خدمت شهردار شریف و با محبت شهرمان . اقای شهرار وقتی احترام و محبت شما میبینم و در کنار ایناها فروتنی جنابعالی را ، با خودم میگم که این خانوم مظفرپور مثلا از دماغ فیل افتاده که باید که اینقدر افاده بگیره . حالا خوبه که بچه اقجه گنبد هستش وگرنه احتمال داشت که ادعای خیلی چیزها بکنه . حالا خودتون قضاوت کنید و به این خانوم یه گش زدی بفرمایید . ممنوم.
پاسخ : سلام و عرض ادب به شما همشهری عزیز و ارجمند، قبل از هرچیز از ابراز لطف و محبت آن بزرگوار نسبت به حقیر صمیمانه قدردانی می نمایم. وظیفه ماست تا با آغوش باز ، روی گشاده و سعه صدر در خدمت شهروندان باشیم. اما در خصوص سرکار خانم مظفری پور حسابدار و مأمور وصول این شهرداری، با توجه به شناخت و سابقه همکاری که چندسالی است با ایشان دارم باید خدمتتون عرض نمایم ایشان یکی از همکاران پرتلاش، دلسوز ، کاربلد و پاکدست شهرداری است که در انجام وظایف محوله بسیار دقیق و کوشا می باشند و در واحد امور اداری و مالی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف شهرداری دارند. همشهری عزیز ، از شما انتظار این است که فرق قائل بشید بین برخورد همکار مرد و همکار زن، چون ایشان زن می باشند باید محدودیت هایی را در برخورد با ارباب رجوع رعایت کنند و اگر به نظر شما، ایشان با ارباب رجوع خشک برخورد می کنند اتفاقا این برای ایشان با توجه به زن بودنشون حُسن است. می خواهم گواهی دهم که نامبرده انسانی افتاده، خوش قلب و واقعاً از هرگونه کبر و غرور بدور می باشند. امیدورام این چند کلام را که از صمیم قلب و با در نظر گرفتن رضای خدا عرض نمودم بتواند جنابعالی را قانع نماید. عزت زیاد

این نظر توسط سیدمسعود حسینی در تاریخ 1394/08/26 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و ادب و خدا قوت خدمت شهردار محترم وبزرگوار شهر گرماب.

از زحمات جنابعالی و همکاران محترم در جهت پیشرفت شهر قدر دانی و تشکر مینمایم.
پاسخ : سلام و عرض ارادت به دوست وبرادر عزیز و ارزشمندم جناب آقا سید مسعود حسینی، از ابراز لطف ، محبت و دلگرمی جنابعالی بی نهایت سپاسگزاریم. این خدمات در مقابل بزرگی شهروندان بسیار ناچیز است، امیدوارم شهروندان فهیم، این خدمات اندک را به بزرگواری خود از خادمینشان بپذیرند. بازهم سپاس آقا سید بزرگوار .

این نظر توسط محمد در تاریخ 1394/06/01 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

با تشکر و خسته نباشید خدمت شهردار و کلیه مجموعه ، چهره شهر بعد از اصلاحاتی که اخیرا داده شده به کلی عوض شده و شهری زیبا را شاهد هستیم
پاسخ : سلاو عرض ادب، در مقابل بزرگی شهروندان عزیز گرماب هرچه قدر تلاش بکنیم باز اندک خواهد بود. کسب رضایت شهروندان فهیم هدف غایی ماست. ممنون از دقت نظر و محبت جنابعالی. این قدرشناسی هاست که انگیزه خادمان در شهرداری صد چندان می کند.

این نظر توسط یوسف استاک در تاریخ 1394/04/20 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

جناب آقای افشار بسیار خرسندم از اینکه پیشنهاد این حقیر را تایید کردید انشاء الله روزی برسد با کمک شماشهردار دلسوزو آگاه و اهالی محترم، شهر گرماب و روستاهای این بخش به آنچه استحقاق آنرا داشته اند برسد.
پاسخ : سلام و عرض ادب، با همدلی و هم فکری تک تک شهروندان عزیز بویژه شما بزرگواران برای توسعه و آبادانی شهرمان بن بستی وجود نخواهد داشت، یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت انشاءا... .

این نظر توسط Yanish Fetneh در تاریخ 1394/04/19 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بیکران خدمت شهردار محترم.اقای افشار اطلاعاتی درباره ی شهردارهای سابق چرا در سایت نیست؟؟؟از عملکردهای شهرداری در سال های گذشته مطالبی قرار دهید.
پاسخ : سلاو تحیت به شما شهروند فهیم و بزرگوار، تذکر به جایی را گوشزد فرمودید، در اندک زمان ممکن سوابق تک تک شهرداران محترم گذشته گرماب از بدو تأسیس تا کنون شامل زمان انتصاب، مدت خدمت، میزان تحصیلات و ... جهت استحضار شهروندان عزیز در سایت شهرداری قرارداده خواهد شد. از دقت نظر جنابعالی سپاسگزارم. موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد شهرداری را چگونه می دانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 2,490
  • بازدید کلی : 137,126
  • پرسش و پاسخ
    پیام شهردار
    مقالات
    <

    نقشه شهر
    قوانین شهرداری